2007. jan. 11.

WoW Chat Comics kishírek - Köszönet

Üdv. Elsősorban mindenkinek, akinek köze volt ahhoz, hogy kikerüljenek a chatcomicsok Frostshockra: nagyon nagy köszönet. Nem nagyon számítottam rá, de örülök, hogy érdemesnek találtátok. Másodsorban az olvasókhoz:
1. Az oldalletöltések száma egy nap alatt megötszöröződött, nektek is jár a köszönet!
2. Szóljatok nyugodtan, ha valahol nem a wow-nak megfelelően tűntetek fel system messageket. Még egy kis ideig nem lesz accountom, nem tudom ellenőrizni. (Persze vannak részek, ahol a torzítás direkt került bele a szövegbe, de ez elég egyértelmű.)
3. Külföldi fórumokra (kérdezte vki Frostshock kommenteknél) ki lehet rakni a képeket (az URL rajta van minden képen) vagy akár az oldalt is nyugodtan lehet linkelni. Én is megtettem volna már, csak gebaszkodik nekem wow-eu forum.

A továbbiakban minimálisan heti, de inkább 1-2 napi rendszerességgel ugyanígy pakolódnak majd fel a frissítések. Ötleteket, vagy egyéb screenshotokat, melyekből lehet ilyen vicces szösszenetet összerakni, nyugodtan küldjetek. Trmészetesen megnevezem azt is, akinek kapcsán létrejön 1-1 chatcomic.

Örülök, ha sokatok tetszését elnyerte a dolog, a továbbiakban is ezen fogok igyekezni. E-mailra (deluksz@yahoo.com) jöhetnek az ötletek, a screenshotok, véleményekre, meg javaslatokra a kommentek is tökéletesen megfelelnek.

U.I.: I love cows.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

muuu

Névtelen írta...

Imbah az egész:D alig várom a követezőt!

Névtelen írta...

Yes ! Ezek jok ! Csak igy tovabb !

(jah, en is a frostshock-rol tevedtem ide ...)

Névtelen írta...

Me a taruen durid form Mooooglade, an me tink it is greet worck.

(Nagyon tetszik, beraktalak kedvencek közé)

Bittersweet

DeluksZ írta...

Kaptam már emailt ötletekkel, meg már van pár uj is, hazamegyek lesz net lesz frissítés, kitartás.